7 days..

Jag har nu 7 dagar på mig att göra klart mitt paper på 10-12 sidor. Jag har kommit så långt att jag har öppnat ett dokument iaf, men inte mer än så. Har inte ens kommit på ett ämne ännu.. men idag ska jag fan ta tag i mig själv. För på torsdag morgon ska skiten lämnas in, för sen drar jag hem till väsby och drar iväg på kryssning, pallar inte ha ett oklart paper hängande över mig då.

Igår vare after work på kåren, sen blev martin taggad och drog med mig julia och ante till smålands nation. 15 kr för en öl, ellr 20 om man ville ha typ en staropramen. underbart! vi kom fram till att det ska bli våran nya onsdags tradition, träffade lollo där och dom hade redan det där som onsdags tradition :D awesome!

Imorgon ere overalls invigning, en rätt töntig tradtion måste jag säga.. Men what to do, förfest på bolmens 17, och även mellanfest på samma ställe. Underbart.


Nej om man ska gå till plugget och hämta ut mitt senaste paper så jag vet om jag klarade den eller inte :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0