awesome!

Hur snygg blev inte syrrans tattoo?? awesome, man blir så jävla taggad på att tatuera sig när andra göre och speciellt när deras blir så fina! :D




Jag vill ocskå tatuera mitt lår, det va ju as ballt. Fast jag vill ju inte ha mi vida loca, eftersom att mitt liv är allt utom loca haha.

skulle vilja ha nå liknande denna;

Och kanske men nån awesome liten text intryckt också..

typ världens smartaste mans citat "Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow"
eller varför inte "Welcome to paradise", en av green days bästa låtar :D

fan kommer ju på hur många texter som
 
"you can't start a fire without a spark"

"all the crazy shit i did tonight, those will be the best memories"

"In vino veritas" haha det har jag velat tatuera in i nacken, precis vid hårfästet as länge, men min kära mor samtycker inte.. kul att man får bestämma själv när man är 22.5 år.

"As sure as night is dark and day is light, I keep you on my mind both day and night" johnny cash - I walk the line

"forever young"

"So tell that someone that you love
Just what you're thinking of
If tomorrow never comes"

"As we go on
We remember
All the times we
Had together
And as our lives change
From whatever
We will still be
Friends Forever"

"So if you’re rough enough for love
Honey I’m tougher than the rest"



haha ja det va awesome texter jag kom på, fan råkade tydligen posta första inlägget med bara tattoon, äsch what ever. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0