beauty and the beast

Nu har jag äntligen börjat på mitt paper, eller inte just nu, men idag under dagen. Är inne på min andra sida, känns rätt okej faktiskt. Ska plugga hårt imorgon bitti och hör och häpna, ställa klockan för att gå upp och plugga :O jajamen! och sen blire lunch spinning och sen åter lite plugg innan det är dags för overalls invigningen.

Ikväll ska jag faktsikt lägga mig rätt tidigt tänkte jag, annars kommer jag aldrig orka ställa klockan.. men en film i sängen är lite tradition. Det är så trist att lägga sig i ett mörkt rum och bara vänta på att man ska somna.. Hittade fan ingen bra film någonstans, så jag fick för mig att se skönheten och odjuret. Så ja jag ska kolla på en tecknad film från 1991.  Älskade den filmen när jag va liten! Tror det var för att Belle var en av de få disney prinsessorna som var brunett.
Kommer ihåg att vi va och såg skönheten och odjur på disney on ice med diana. Vi fick slush i en mugg som var formad till den där tekoppen som är med i filmen, kommer fan inte ihåg va den heter. men imorgon lär jag veta! :P
Ska bli mysigt att ta en nostalgitripp i disneys värld snart. ska bara skriva liiite till på mitt paper :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0