blölöö

Fan va jag är omotiverad till mitt pluggande just nu. Jag orkar inte mer! körde helt fast i en bok idag, men har nästan kommit ur det.. har dessutom tappat bort en bok här hemma.. har fan i mig ingen aning om vart den är :S hade den för tre dagar sedan och nu finns den inte haha helt sjukt..


Jag funderar även på att flytta. japp rastlöstjej88.c0m. Är less på min granne som ringer störningjouren 2/3 gånger.. Blev lite små sugen att bo på bolmens när vi va hos julia, hennes lägenhet va så mysig! Ända nackdelen är väl att det inte är balkonger eller uteplatser. Fast å andra sidan hur ofta hänger jag på min uteplats själv liksom? Vi får se, padre lär väl typ skjuta mig om jag vill flytta igen.. hehe. Blir mammas tur att hjälpa till nu isåfall ;)


Imorgon vankas SJUK-utbildning inför nollningen, heeela fucking dagen. Kunde ju tyvärr inte va sämre tajming.. Jag hade verkligen behövt pluggat, för på onsdag måste jag ha seminariesnacka med min groooup och dessutom städa och packa.. för förhoppningsvis drar jag hem direkt efter skolan på torsdag.. gaaah när jag ska jag hinna bli klar med mitt paper??? typ imorgon natt?? den känns ju bra.. jag som inte ens kan plugga på nätterna.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0