duschstång

Jag insåg att om vi ska bo typ 6-7 st i min lägenhet i helgen så behövs det ett duschdraperi i mitt lilla badrum.. Jag har ju själv klarat mig utan ett sen i oktober.. men om det ska duscha 6 karlar också så vet jag redan nu att det kommer sluta med att mitt badrum ser ut som ett badkar.. hehe. Så igår bar det av på buss sightseeing och leta duschstång och draperi. Hamnade i stenalyckan, och precis innan jag skulle gå av bussen började det spöregna.. och ja där fick jag gå i mina tygskor i spöregnet hela vägen till biltema. Införskaffade mig en stång och ett rött draperi. Sen vare bara ut i regnet igen för att ta mig mot bussfan igen. När jag väl kom hem dyngsur och kall så var jag tvungen att försöka montera stången själv. tjejer kan liksom. haha. jaa och det slutade med att den gick sönder!!


eller typ. jag lyckades laga den någolunda efter nån timme. och nu sitter stången på väggen, lite väl lågt. så alex får akta huvudet i helgen. och om nån försöker hänga i den, eller typ rycka lite för hårt så kommer den åka ner.. tur att jag har händiga karlar som får sätta upp den ordentligt då igen.. kanske ska dra i den med flit imorgon?? hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0