ensamt.

Nu är jag ensam hemma igen. Sjukt tråkigt faktsikt. Jag städar för fullt, dammsugit och nu ska jag  torka govlet..
Mina grannar tycker nog att det är tyst och jävligt skönt. Men jag är redan uttråkad, sven niclas thomas och alex drog för en timme sen, johan arvika och linus drog väl för typ 40 min sen. och jag har typ ångest.
Riktigt söndags ångest, mår lite illa och vill ha sällskap. Va nära att jag åkte med till väsby igen, eftersom att jag inte har skola förens på torsdag, men sen insåg jag att va fan ska jag göra där när alla andra jobbar hehe. ska ju ändå hem på kryssning om två veckor :) mysigt!

grabbarna lämnade så sjukt mycket alkohol, jag mår typ illa. det är rosé, öl i mängder, vin, fernet branca, 7.0 or, kir, fishermans friend och morgan.  När fan ska jag nånsin palla dricka up det här?? haha.


fan nu kommer ångesten igen också, koooom tillbaka till halmstad :(


Kommentarer
Postat av: mammi

saknar dig här hemma me så de är inte bara du som saknar förstår du mammis älskling

2011-03-13 @ 16:17:58
Postat av: Emmy

hihi saknar ju er med :) men kommer ju hem om typ 12 dagar! :) <3

2011-03-13 @ 16:41:44
URL: http://emmyos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0