FREDAG!

wooho, dubbelföreläsning först och sen är det helg och mina söta vänner kommer! :)

Jag har varit vaken sen sju av nån anledning, kan va för att det blåste storm i natt och buskjävlen utanför sovrumsfönstret slog mot rutan typ varannan minut. inte okej. ska fan klippa av den.
Men har lyssnat på lite muusic, övervägt att dammsuga, men sket i det. för det är ingen idé att städa innan grisarna kommer haha.
Hängde lite på spotify och insåg att jag lätt kan garantera att dessa låtar bland annat kommer att spelas mer än engång ikväll hos mig.. haha.

jaa listan kan göras lång inser jag haha. Nej nu blire lång föreläsning i skolan, tar nog med mig en redbull så jag överlever :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0