freedag

Jag älskar som sagt fredagar, även om jag är typ ledig hela veckan, det är på fredagar man kan ligga i soffan hela dagen och kvällen utan att få dåligt samvete, nästan som söndag fast utan söndagsångesten.. Man kan dricka lite vin eller öl till maten (och helst lite mer resten av kvällen) och bara hänga hemma..
Detta är ju min plan för dagen.. eller nja, jag måste verkligen städa, jag är så dåligt på att torka golvet och dammtorka.. men om en vecka kommer mina söta vänner hit och då ska dom slippa att få en allergichock av allt damm :)
Måste också plocka upp mina öl i ghettot, annars blire en boring helg haha :)

jag va sjukt taggad på att åka hem på en kort visit i helgen, hem, förkröka, ut på krogen och fira anna och jennie, sova, bli bakfull och åka hem till halmstad igen.. men så blire tyvärr inte.. :/ lite trist faktiskt. jävla tradera, och jävla studentekonomi :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0