gänget.

Jaa äntligen lyckades jag! filen va i fel format och när jag väl lyckades få rätt så var den 19 (!!!!) sekunder för lång för att kunna laddas upp på videofy.me.. så fick bli ett youtube klipp istället, men lika glada är väl ni för det.. :)
jaa ni behöver ju inte förvänta er värsta grejen, jag har ju egentligen bara klippt ihopp lite gamla klipp, tagit bort lite och lagt till lite töntig musik å så. hehe. svar på eran fråga; ja jag har för mycket fritid. och ja jag borde kanske plugga istället. men vaa fan, här har ni! :)




haha fan va jag inte är bra på det här hahaha

men har ni tur kanske jag klipper ihop flera framöver.. men måste bara komma på hur man vrider videoklipp för dom flesta jag har är på snedden.. och det är ju inte så jääävla kul :)

Kommentarer
Postat av: Emmy

hoppas det bara är på min dator som klippet hänger sig hela tiden.. men sök på skandalgänget på youtube annars.. eller jag tror jag döpte det så iaf haha :D

2011-03-03 @ 20:45:40
URL: http://emmyos.blogg.se/
Postat av: Fuck Google - Ask me

Annas dans är ju redan en klassiker :)

2011-03-03 @ 20:55:10
Postat av: Emmy

jag har hört rykten om att det blir en repris på lördag..

2011-03-03 @ 21:10:42
URL: http://emmyos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0