haha!

Fyfan gjorde precis en grej som man tror inte kan hända på riktigt.. haha. skyller på att jag va (läs: är) as trött.
Jag gick upp liiite tidigare för att hinna duscha innan skolan.. började koka ägg, hoppade in i duschen. När jag va klar och hade torkat mig och borstade jag håret och satte upp det i en fläta. Kände hur torr jag var i ansiktet och skulle börja smörja in ansiktet med min ansiktskräm.. Det går lite trögt när jag trycker på tuben och det verkar itne va så mycket kvar, fan tänkte jag, det va ju inte ens längesen jag köpte den här.. fick ut krämen på fingertopparna och drog sedan två streck på kinderna och skulle börja massera in krämen. Tycker att konsistensen inte riktigt stämmer, och känner att det börjar lukta typ.. mentol.. eller nåt. tanken slår mig "FAN det är inte möjligt, aldrig att jag kan ha tagit TANDKRÄM istället för ansiktskräm??!"
går tillbaka till badrummet och kollar vilken kräm som saknar kork (eftersom jag inte hade satt på korkfan).

Johodå, visst fan har jag dragit tandkräm i facet istället för ansiktskrämen, haha så jääävla illa. ni får gärna skratta åt mig, kul om jag kan liva upp någons morgon, jag blev allmänt less på mig själv iaf.. skulle ta en bild på mitt tandkrämsface, men man såg inte tandkrämen lika bra på bild som live..


Vafan, sånt här händer ju fan inte på riktigt, men jodå, jag lyckas!
Känns som en bra start på dagen, haha!


Kommentarer
Postat av: julia

Hahaha åhh bra jobbat

2011-03-02 @ 09:43:31
Postat av: Isabell

HAHAHAHHAHHHAHH SKÖÖÖN DU ÄR !!!!!

2011-03-02 @ 16:57:32
URL: http://kanonmakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0