idag är en bra dag!

Dagen började skit! fick virus på datorn igår och lyckades inte ens starta om den.. men idag har jag löst det. Jag har sjukt mycket att plugga men hade en jävla utbildningsdag framför mig, som visade sig var as kul och givande :) OCH jag var 98% säker på att jag skulle få betala 10 000 i restskatt.. eftersom mitt jobb hade dragit extremt lite skatt.. men icke då, får tillbaka 5 sköna tusen lappar istället, så just nu känns det som att jag har vunnit 15 000 haha.

att jag dessutom ska åka hem snart är rätt gött också. gris kryssning på fredag, kommer bli awesome, men först ett paper som ska bli klart. fast har bara pyttepytte lite kvar, super skönt! :D



jag är glad nu woohoo :D


Kommentarer
Postat av: mammi

du e så duktig tycker jag <3

2011-03-22 @ 20:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0