jahapp.

Hur kul var det att vakna till massa snö då?? inte speciellt kul. det var ju typ vår och så faller det massa snö på natten, usch. Men det är plusgrader och hälften har redan smält bort typ.
Nice att snön kom idag också när vi ska ha overallsinvigning.. damn it. Kan bli lite små kallt ikväll. Blir nog gummistövlarna till, snyggt som fan! pallar inte va blöt om fötterna samma sekund jag kliver utanför dörren (som jag blir om jag använder mina converse..)

Har precis varit på lunch spinningen och svettats ihjäl, men skönt att slippa tänka på plugget i 45 min. För nu ere åter till paperet. Måste skriva minst en sida till idag (eller hoppas på att jag pallar det). För klockan 17.07 ska jag befinna mig på bolmens 17 för förfest.. ryktas även om att byggarna har tentafest där ikväll.. :D


Beställde hem ett lip volume läppsyl typ.. från www.stylebytyra.se. Provade precis, det svider lagom mycket, har ju haft värre grejer men ändååå, fortsättning följer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0