jävla affär

Det finns en butik jag verkligen avskyr att gå in i, jag bara hatar den. Det är nog för att min lillasyster älskar den. Varje gång vi är i ett köpcentrum så bara mååååste hon gå in där. mest bara för att kolla eftersom inte är fattig som kyrkan, om hon inte har lurat mamma eller pappa att köpa ett par skor åt henne...
Men iaf, denna affär är iaf, scorett.. Nu är det tyvärr så att denna jävla butik, säljer mina converse med amerikanska flaggan, dock inte den slitna modellen men får väl slita ut dom själv då.. då kommer vi till det pyttelilla problemet.. pengar. jag har fan inte råd att köpa ett par skor för 699 kr, jävla student ekonomi. blir ju fan ledsen i både ögat och hjärtat. för jag vill veeeerkligen ha dom där skorna, och jag är fan ingen sån tjej som säger så om alla skor. skor har aldrig varit min grej, överlåter det till syrran. Men jag vill ha dom här! NU! helst igår! damn it. det lär ju inte hända
:(


här får ni fan en bild på dom vackra skapelserna igen, ifall någon får för sig att köpa dom åt mig.. hehe önsketänkande eller vadå?! hoppet är ju trots allt det sista som lämnar människan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0