kissie.

Jag kollade på debatt igår, och det handlade typ om unga tjejer och bloggar, alex shulman hade väl uttalat sig om nåt, och debatt hade sedan bjudit in massa random folk, kände fan inte igen många iaf. och så Kissie. + hennes töntiga bror som förmodligen bara ville öka sitt tittar antal, gick nog inte så bra..

Jag har ärligt läst kissies blogg i minst 2 år.. vet inte varför. för att skratta, blir inte speciellt provocerad men förstår att många andra blir det. det är underhållning, fast ibland undrar man om det verkligen är hennes alter ego Kissie, eller om alexandra och kissie har börjat smälta samman?

men det va inte det jag ville komma till. Kissie var snyggare i Tv än vad hon är på sina reducerade bilder i bloggen, varför gör hon så? i bloggen ser hon ut som en cartoon figur typ, men det gjorde hon ju inte på tv. Lite wierd tycker jag att man vill göra sig fulare på sina bilder än vad man egentligen är, är inte typ photoshop till för att göra sig snyggare?

Och btw så tycker att hon va snyggare i sitt bruna hår. Japp. byt färg igen kissie!

Från början trodde jag att kissie (eller alexandra då) bara var blåst, men har börjat tvivla på att så är fallet. Kan det va så illa att hon ligger ett steg före alla oss andra redan och vet precis hur hon ska kunna förändra bilden av sig själv? Som hon själv sa igår så lyckades blondinbella gå från en hatat person till sveriges mest älskade person.. så varför ska inte kissie kunna göra det? Jag vill ju tro att hon bara är en dum och blåst 19 åring, men kanske inte. fortsättning följer, förmodligen.



[Tänkte lägga upp en bild på kissie här, men pallar inte bli typ stämd, hehe]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0