långtråkigt

Kul att jag har varit ensam i cirak två timmar och tycker redan att det är långtråkigt. haha. har druckit te, solat på madres altan och pratat i telefon.. nu vill jag att min bil ska komma hem så jag kan åka till typ niclas och kolla på när han jobbar hemma, eller dricka kaffe med bella kanske.. hmm. nåt måste jag göra. är rastlöst. varken mamma eller elin är hemma eller, inte ens skorpan är hemma! booring.

Såg årets första fjäril nyss också, awesome då är det fan vår. fast den lilla snön som är kvar här måste fan försvinna omgående.

Köpte några tygmärken till min finfina student overall idag när vi fick förbi punktshop.. fanns liiiite för många att välja på.. så om nån av mina fina SPP:are vill ha nå speciell märke, hör av er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0