ledig måndag.

Ingen skola idag, men jag måste fan börja skriva på mitt jävla paper alltså. måste vara klar om 10 dagar med det, för sen drar jag på kryssning och pallar inte panik skriva skiten dagen efter kryssningen.. känns som att jag kommer behöva njuta av min bakfylla då. hehe.

Helgen va nice!

Ifredags vare förfest hos mig, för att sedan gå till corners. Linus blev utkastad och jag sven och alex hängde med honom till morfars istället.. dom andra va kvar på corner, tror alla hade en kul kväll. jag kommer inte ens ihåg att vi gått från krogen, kommer inte ihåg vem jag åkte hem med förutom svennebanan. Inget minne av att jag kommit hem, bytt om, borstat tänderna och lagt mig i sängen. Vaknade sjukt bakfull i sängen kramandes med niclas. haha vill typ dö, mitt huvud dunkade och det va jobbigt att till och med vända på sig i sängen. majoriteten av folket i min lägenhet kände likadant, linus va dock lite piggare och började dricka fernet branca på morgonkvisten, musik sattes på och grannes lapp trillade in ca 09.00. awesome. låg i sängen till klockan halv fem eller nåt. sen vare bara upp och duscha och försöka bli människa, för 18.00 skulle vi va på olivers för fotboll och käk. Men först fick jag tydligen duschsällskap haha.
Slitnaste gänget på hela stället, men alla kvicknade till lite och vi fortsatte kvällen på mårtensson ända till stängning..

Det va fan helgen mycket kort beskrivet. pallar inte skriva mer. Ville lägga in lite bilder. men insåg att jag bara hade två bilder från helgen på min mobil. En på mitt kök och en på thomas. Får be niclas skicka sina bilder så det händer nåt. fast finns nog många bilder som inte riktigt behöver visas för omvärlden haha. ska se vad min boyfriend tycker om detta. jag menar jag måste väl ha lite att säga till om nu för tiden? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0