Mina finfina vänner

När jag satt och skrev upp lite texter jag har tänkt på som tattoo motiv så kom jag att tänka på att det finns låtar som jag verkligen associerar med specifika vänner, så tänkte dela med mig av dessa. Alltså låtar som får mig att tänka på vissa vänner haha, vissa har flera och vissa kommer jag förmodligen glömma bort.. hehe

oj vet inte vart jag ska börja, men börjar väl med;

Mickan: Är du kär i mig ännu klas-göran, Love dont let me go (sorry mickzan, det blev sämsta versionen nånsin!),
Bella: Take it on the run, The best, vart ska vi sova inatt,

Nicole: Dont cha

Diana: Have you ever seen the rain, Every little thing

Anna: Boten Anna, PATT,

Elin: ...Come around, Welcome to Jamrock, Feeling alright, Mysterious Girl, Total eclipse of the heart

Skorpan: I know you want me

Sven: Svennebanan, White trash beautiful,

Niclas: Mayhem, Alla som inte dansar, you got (what i want), Fanta & Rosé

Alex: Chacarron

Joel: Växeln, Hallå

Thomas: Fråga stjärnorna

Robban: Billionaire, Natteravn,

Arvika: The way we are, Living in america

Kg: Talibanfitta

Linus: Living in america


nej fan nu pallar jag inte mer haha. :)

Kommentarer
Postat av: SKorpan

HAHAHA vad rolig du är :D

2011-03-01 @ 15:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0