friends.

Lagade nyss blodpudding och bacon, hur fan kan det va så jävla gott. speciellt med hallonsylt! mums!

Jag måste ju fan påpeka att femman har bästa tv-underhållningen runt den här tiden på dygnet.. först är det sjunde himlen, sen blire desperate housewifes, efter det kommer ellen show, sen christine därefter följer dubbelavsnitt av vänner och sen O.C.. Jag menar jag kan ju nästan skylla min lathet och mina oproduktiva dagar på kanal fem! awesome.



Usch nu luktar det bacon-os i hela lägenheten, tur att det är snöfritt och plusgrader så man kan öppna balkongdörren och vädra lite..


Vänner kan ju va bästa serien som någonsin har gjorts, nog för att simpsons är inne på sin typ 22 säsong.. men 10 år av vänner, underbart!





Robban den här är bara för dig;


Kanske ska klippa ihop lite awesome filmklipp av mina egna vänner, kan bli rätt kul, ska överväga om jag pallar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0