sådärja

Då har jag fått min första lapp från en granne, dock inte lika roligare som dom niclas brukar då. Men en gammal dam som vill att vi slutar förfesten kl 22.00 ikväll (??) varför just 22. haha på en fredag?! wiierdo. hade hon sagt 23 hade jag typ tänka aa okejdå, tantan kanske vill sova då. men klockan 22, då äter ju typ nicole middag liksom.. var upp och knackade på henne för att kompromissa lite, tre gånger har jag plingat på. Men inget svar. eller om det ens är rätt dörr jag plingar på. men hoppas det. la tillbaka en lapp och försökte lappkompromissa. riktigt tillmötesgående av mig tycker jag! får se om hon uppskattar det eller inte.. men festen lär ju inte sluta 22. men kan va snäll och faktiskt åka in mot stan typ kl 23. Erbjöd mig att stänga av basen kl 22 om det kändes bättre för henne. men vi får väl se om vi får påhälsning av störningsjouren eller inte.. hoppas inte vi får böter på 1600 som grabbarna i A-berg fick.. för då får mina kära boyfriends betala! :P


Nu blire en iskall öl och invänta mitt finfina sällskap! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0