sliten lördag.

Fyfan va illa jag mår. Igår vare overalls invigning. Det började med att pontus fick in en schysst träff med en snöboll, rakt i mitt öga. thanks! haha. Vi kom försent och fick lite straff.. fast det hade vi nog fått iaf :P

Fulla och glada delades vi upp i två  och varje lag fick en hink med en påse i. Denna påse såg ut att innehålla spya! och va lagom spy ljummet också. Sen skulle vi ta sånt i händerna och kasta på det andra laget, medan vi gick på knä eller på huk. haha. Äckligt som fan. Men ändå kul för vi visste ju inte riktigt vad det var i den där påsen. Sen blev det äggkastning, löskokta ägg, alla mot alla, kasta så många man kunde på dom andra :P

och till sist fick vi lägga oss på mage med huvudet ner i marken, så fick vi soya, kola sås och mjöl över hela ryggarna, för att sedan rulla över varandra så det smetades ut ordentligt. haha vidrigt egentligen.

Sen vare bara hem och duscha med overallen på, tog med mig YES diskmedel och smörjde in overallen med haha, den är rätt ren idag, lite suspekta fläckar här och där, så den kan nog få sig en omgång till i duschen, i nyktert tillstånd haha :D

När jag duschat och försökt göra mig ordning på fyllan igen, bar det av till bolmens 17 igen för fest hos julia, det va tenta fest i hela huset. Jag vill fan också bo på bolmens!

Blev ingen utgång, jag hannah och therese insåg att vi va rätt packade när vi satt på donken som tre fyllon och tryckte i oss maten! så vi bestämde oss för att gå hem, klockan va ju ändå typ 2 kanske?



men åter till spypåsen i början, efter invigningen fick vi reda på vad det var där i, haha. Hade jag vetat det innan hade jag fan aldrig stoppat ner handen. Påsen innehöll typ havregryn, balsamvinäger, ärtsoppa, jordgubbssylt, choklad pudding, krossade tomater.. tror det var allt.. haha ja så ni kan ju tänka er att det såg ut som spya.. generalen tog lite bilder, så dom kommer upp på facebook idag hoppas jag.. så ni får kika där! :D

Kommentarer
Postat av: Evelina

haha helt underbart ju! men det var inte soja det var grillsås :P så det luktade ju extra gott (not)

2011-03-19 @ 13:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0