sliten söndag, eller?!

Svar nej, ingen sliten söndag för denna vecka.. skönt att slippa bakisångesten och vakna någolunda pigg.
Idag har jag  (en så länge) pluggat lite, blää det är så tråkigt att plugga på helger.. verkligen inte min grej. Igår hade jag mer än gärna befunnit mig stockholm, för det vankades utgång och födelsedagsfirande.. men icke då. här satt jag 52 mil därifrån och drack en öl och kollade på dåliga filmer på tvn. jajamen. sad but true. Hörde dock att dom hade riktigt kul igår brudarna.

Sitter och kollar på kryssningen nu, daaaags att boka idag tycker jag. Japp så blire.
Måste även styra upp sven och niclas liv lite så dom kommer hit. ryktas om alex också hänger med. Äntligen kanske jag får en fungerande vardagsrumslampa och ihopskruvade köksmöbler! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0