soool!

fyfan va skönt väder det är i halmstad idag! Håller på att tvätta och att kunna gå ut till tvättstugan i flipflop och utan jacka är ju tamefanimig underbart!! det är varmt i solen också! synd att jag inte har dag sol på min uteplats, för då hade jag satt mig och sugit in lite B vitaminer haha.

Jag lovar att det kommer regna hela helgen bara för att grabbarna kommer hit.. Ska överväga att köpa ett duschdraperi och en stång till det idag, för om 7-8 personer ska duscha hos mig i helgen lär det vara vatten överallt tillslut :P Synd att man inte är speciellt rik bara hehe.


Nu ska jag pröva att möblera om i mitt sovrum och se om det blir bättre :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0