soooliga måndag!

Ligger i madres soffa och kollar på nyhetsmorgon och väntar på att klockan ska bli tio.. för då ska jag gå till bussen till stationen och möta mormor. Vi ska på museeum idag, och även gå förbi punktshop och se om det finns nå nicea tygmärken till overallen där :D wiie :)

Galen helg, men också jääävligt sliten. Va längesen jag mådde så dåligt som jag gjorde i lördags.. orkade inte ens hägna med ut på lördagkvällen, fan! haha :) men sov i tolv timmar så kroppen va väl rätt slut efter kryssningen. :P

Funderade lite på när jag ska åka hem.. är ju typ ledig hela veckan.. men om jag stannar hela veckan så blire bara hem till halmstad och sen tillbaka igen när det är påsk.. fast det är också ladies night eller nåt på fabben i helgen och skulle va kul att festa lite med alla jag missade eftersom jag gick och la mig i lördags haha :)

aja vi får se. ska suga på karamellen lite..  nu blire till att leta fram solbrillorna och dra in mot staden, seee ya :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0