sundaaay

söndag, och jag måste plugga. blöö. jag har varit emot pluggning på helger. ren princip sak. måste dock rucka lite på mina principer nu.. för helt plötslgit har jag bara 5 dagar på mig innan jag ska lämna in paperet. eller nej FYRA. för på tisdag ska jag på utbilding hela dagen.. surt sa räven.
Sitter nu och äter falukorvsmackor med senap på, och kollar på extreme home makeover istället för att plugga. awesome!


Igår hade jag och hannah en as mysig kväll.. räkor, vitlöksbröd, advokado och alkoholfri cider! :D Somnade i soffan när jag kom hem och vaknade klockan ett och undrade vart jag var.. haha. fick ett par fyllesamtal under natten också, förlåt rob att jag inte vaknade när du ville ha sällsis hem! du får ringa flera gånger!



bjuder på en bild en kul bild. Vet två stycken som kommer uppskatta den sjukt mycket iaf! haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0