tidig morgon och mycket på schemat.

Oj vad upptagen jag lät haha. Men hade beställt väckning imorse, och 06.50 ringde Niclas och väckte mig till liv. Då vare bara upp och hoppa riva av sängkläderna och ut i tvättstugan. har precis tvättat klart allt! skönt som fan. och nu luktar det rätt gott här inne när vissa grejer hänger på tork! hittade dock en strumpa med spya på i min tvättkorg, linus är det din eller?? haha.

Och värt att notera är att häll aldrig grillsås (eller vafan det nu var) på folk, för det går igenom allt tyg och går dessutom inte bort i tvätten. trist, gillade min grå/svarta tjocktröja.. men är typ bara att slänga den :(

idag måste jag nog börja leta biljetter hem, hade vart nice att hitta nån till efter mitt seminarium på torsdag, så jag kommer hem till stockholm typ 8 på kvällen. men vi få la se hur det blir.

Plugg update: Halva arbetet, halva to go, kämpa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0