tisdag, 15 mars 2011

Idag skiner solen över halmstad, tror jag ska dra mig mina solbrillor och ta mig en promenad i det fina vädret om ett tag (allt för att slippa ta tag i pluggandet..)

eller nja jag måste fan börja med skiten IDAG, för om nio dagar ska jag lämna in det. Pallar inte ha den är papers uppgiften hängade över mig när jag drar hem till för att åka på kryssning. nej jag ska fan börja med den nu! (eller okej så fort jag har skrivit klart, hehe)


Fan nickii har inte varit inloggad på internet sen han kom hem från mig, jag vill ju se dom vackra bilderna från helgen, måste nog tjata lite på honom nu. han älskar när jag tjatar på honom som en liten femåring! awesome!



måste kanske diska också, eller neee det kan jag fan göra en annan dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0