torsdag!

Fan va jag är dålig på att blogga när jag är hemma i väsby.. och jag vet fan inte va jag ska skylla det på.. för jag har ju inte direkt as mycket att göra. haha. Idag har jag kollat lite tv, suttit ute i solen och läst 4 tidningar och lyssnat på musik. och till och med druckit en öl. den satt fint.
imorgon öppnar fabbens uteservering, tror bestämt att jag och sven inviger den imorgon efter hans jobb. Feel free to join us om nån vill :D

Nu måste jag nog duscha mitt smutsiga hår, välja kläder (har typ tre/fyra ombyten med mig, börjar bli enformigt.. men hade ju inte tänkte va hemma såhär länge..) och sen åka mot centrala väsby. Hänga lite hos mickan med linda och kanske nicole. Kanske kilar förbi nickipicki efteråt och kollar så han jobbar ordentligt. jag är hans arbetsledare. aweseome är det! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0