torsdag!

Blev ingen tandkräm i facet idag.. kände att det räckte med att göra det en dag.. Idag blev den en liten försovning istället (och ja ändå sitter jag här..) för skolan börjar inte förens om 49 minuter.. men det va meningen att jag skulle ha gått upp liiite tidigare än nyss typ.
Idag står seminarie på schemat. Och ikväll ska häänsi dra med mig till gymmet, igen. awesome.
Va på spinning igår, första gången sen typ jag tog tjänstledigt på sats (och liiite innan det till och med), trodde inte jag skulle kunna resa mig ur min säng idag, eftersom att den dessutom står på golvet. Men det gick bra. och träningsvärken är inte så illa som jag trodde att den  skulle va, det kommer väl imorgon som ett bakslag istället.

Btw så är jag as sugen på blodpudding, så måste införskaffa det efter plugget idag tror jag.

hoooppas mina awesome brillor kommer idag, och att dom är så awesome som jag tror hehe.

jag har ju inte direkt mycket att göra på dagarna (förutom att plugga...) så tänkte fan klättra mig upp på blogg.se's mest aktiva blogglista.. haha det betyder 6 inlägg om dagen ungefär. det kan ju fan inte va så svårt.




see yaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0