vafan!

Jag vaknade 06.08 imorse.. inte helt okej. inte fan kunde jag somnade om, prövade till och med att sätta på en kass film i hopp om att jag skulle somna, men icke då. så jag gick upp, duschade, packade lite. började packa igår så nu vet jag inte riktigt vad som ligger längst ner och om jag har glömt nåt eller inte. vet ju inte ens hur länge jag ska vara hemma så det här kan bli spännande. förhoppningsvis har jag lite vettigt med mig.. men annars får jag sno nåt av elin eller mamma.. fungerar alltid, hihi..



Nu ska jag strax kila iväg till plugget och skriva ut mitt arbete, lämna in skiten, köpa mig en kaffe och invänta seminariet. sounds like a good plan. För att sedan dra hem och käka lite (förmodligen min nyfunna favvomat, falukorvmackor med senap, tack niclas!)
16.15 lyfter planet hemmåt. Dock blåser det rätt mycket här, tur att man inte är flygrädd :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0