afterwork!

vååår! Jag älskar solen, men hatar blåsten! haha :) synd att det blåser som fan här nere på the westcoast.. men solen skiner fint idag. riktigt skönt i solen faktiskt.


Idag har det varit bibblan/spiro häng med ponasp, julia och hannah. Emmeline joinade även för lunch :)

Nu är jag bara hemma en snabbis och käkar, byter om och kanske styra upp mitt hår om jag hinner (och pallar), för klockan fem blire after work på kåren.. Trevligt värre. Synd att det inte är uteservering där bara.. det hade vart sjukt mysigt i det finfina vädret! :)
ojoj nu börjar klockan bli liiite mycke va, måste gå hemifrån om cirkus 25 min.. opsi, dags att snabba på..

PUSShej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0