yeey, imorgon är det fredag!

Imorgon är det fredag och då kommer alla mina 7 boyfriends hit. awesome! eller nästan alla, robban och veggetti är ju också mina boytoys..
Men dom andra fyllona kommer imorgon, awesome! Niclas ringde precis och informerade om att ferneten va inhandlad.. haha dont care, för den jäveln rör jag inte! haha :D Den får ni fan behålla för er själva. usch mår lite illa när jag tänker på den haha.

Godisvodkan är typ klar, fast måste nog sila den lite imorgon.. för det är fortfarande en liten geleklump i mitten haha.

8 st på 50 kvadratmeter. Trångt men mysigt. Vi får sova typ 3-4 st i sängen, 2-3 st i bäddsoffan och 1-2 st på luftmadrass. JAG HAR PAXAT MIN SÄNG, OKEJ?! haha. om arvika försöker ta sista sängplatsen vet jag iaf hur jag skrämmer bort honom, haha. Ska nog ta fram handbojjorna redan nu så han blir skräckslagen direkt haha. Dom andra mupparna är inte lika lätta att skrämma. sven bryr sig inte och tar mer än gärna soffan. Då har vi bara niclas alex linus johan och thomas kvar. awesome, sten sax påse kanske? haha :D


Imorgon blire en gamal hederlig corners kväll, kommer bli braa! och på lördag hörde jag rykten om att mina boyfriends ville se nån fotboll på typ foxen eller olivers. Så man får väl ställa upp för gänget, hoppas vi äter där också, för det är jävligt god mat :D



fan va jag har blivit dålig tänkte jag skriva, men jag har alltid varit dålig på bilder. Det är för att jag aldrig orkar koppla in mobilen i datorn. och ska jag smsa bilderna från mobilen blire ett eget inlägg, vilket är ltie jobbigt. ja ni fattar mitt problem. Det är inte lätt när det är svårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0