zoo!

Idag har jag varit produktiv, jag har dammsugit lägenheten, jag har dammtorkat, jag har städat köket. Bara torka golven och städa badrummet kvar, och flytta ut lite grejer i förråd.. :)

har även vart ute i solen ett tag, det är ju trots allt 7 grader och strålande sol, passade på att inviga mina nya röööda solbrillor. bara skorna som fattas. måste nog ringa pappa och se om man kan bli sponstrad med ett par skor.. hehe :)

Nu har jag precis försökt mig på att göra godis vodka.. haha. Blandade en jävla massa zoogodisar med lite av min jeltzin dunk. Vi får väl se hur gott det blir. Kan påpeka att jeltzin fortfarande luktar jävligt äckligt!


btw så har sven tydligen 19 grader på sin balkong, och nej han bor inte utomlands. haha. gamla kära hagtornsvägen 6. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0