dags att göra nytta?

Jag har fortfarande inte hämtat in allt från förrådet.. det är så jävla mycket saker!! hur har jag fått plats med dom i lägenheten? för som det är nu så tycker jag att lägenheten är full och komplett. och ändå har jag kanske 4-5 kartonger med grejer som jag packade ner innan jag flyttade.. plus en svart sopsäck med kläder. dom kommer aldrig få plats! slänga skiten utan att titta vad det är i kanske?! idag måste jag köpa lite nya prylar, typ badrumsmatta, kanske ett överkast till sängen, det behövs när man bor i en etta! :D Hoppsan nu får man snart frukost besök också, stackars Emmeline som är bakfull kommer hit och joinar mig ett tag, awesome. va gör man inte för sina bakfulla vänner som dessutom har en urladdad mobil och ändå har sovit i huset? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0