hoppsan hejsan.

Jag måste ju helt enkelt uppdatera min blogg för er stackars 15 indivder som nästintill dagligen har besökt min blogg trots att den har legat i dvala i ett halvår. den du kisse! haha!


Back in Halmstad och bor numera själv igen.. lagom långtråkigt än sålänge.. därav lär jag behöva skaffa mig ett tidsfördriv, typ bloggen. tvivlar på att det håller i längden. men lets give it a try!


Hört att det nuförtiden även finns en blogg.se app så nu kommer jag kanske, men bara kanske, att börja lägga upp bilder lite oftare. Oftast är jag för lat för att lägga in dom på datorn och sen in på bloggen. men nu har jag liksom inget att skylla på. carp.




Dagen har bestått av plugg på bibblan med terkan och hannah.. fick lika mycket gjort som vi brukar få haha.


Undra om jag ska våga mig ut i förrådet och plocka in lite grejer till lägenheten. Det är väldigt mörk och sviiiiinkallt där.. eller så kan jag kolla film, eller vänner och snart börjar sveriges mästerkock. Eller ringa en vän. Robban va gör du?


over and out.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0